2009年4月19日 星期日

張士佳今天推薦中信泰富和匯源果汁

中信泰富最先看好的是曾淵滄,此公評股甚準,能從87股災輸掉全部身家50萬港元,至今天賺夠上岸打風流工,不簡單。此股去年勁蝕,今年增長基數低,必勁賺;且北京已接管,毒瘤管理層已掃地出門,資產業務俱在,業務重上軌道可期,宜乎逢低吸納。

至於匯源,市場先生曾在高位購入,當時港股正從三萬幾跌落來,此先生忽然興起建立食品飲品股組合的念頭,27個幾買蒙牛,十一個幾(?)買匯源,後來事情點,大家心照。蒙牛唔洗講,低位反彈一倍都不過係十二三蚊,匯源好運少少,一浪低於一浪之際忽然殺出個可口可樂,俾市場先生可以套現。不如大家睇睇有無人出來收購蒙牛救救市場先生。大牛市時,此先生個組合幾好睇,雷曼一爆,佢仲照夠月供股票係咁買,後果係點大家又心照。正如紅猴評價東尼所言,「落難英雄,落難偶像」。都係陸東好野,成唔成功最緊要睇熊市仲有幾多子彈,陸東,你好野!(佢本《智者傲行》,好睇,夠囂張!)